Oplysninger og meddelser til medlemmerne

DJ´s medlemsservice. Tlf. 88887521.

Hvidebæk Jagtforenings skydeinstruktører:

Ib Sloth Hansen, Inge N. Christensen, Jesper B. Sørensen, Mikael B. Pedersen, Nicolaj Jedig, Martin Tønnesen, Frederik Rasmussen, Faber, Plex Nordstrøm og Michael Appelgren (Som også er uddannet skydeprøvesagkyndig til haglskydeprøven) Henvend dig i klubhuset og kiosken vil prøve, at finde en af os.

Michael Appelgren er uddannet som vildtplejerådgiver af Danmarks Jægerforbund. Jeg kommer gerne og vejleder om: Plantning, vildtager, terrænpleje og udsætninger. Flere naboer kan evt. slå sig sammen i et  lav (ikke enbetydende med fælles jagter) til fordel for agerhøns og hare, så kan vi lave en samlet markvandring og terrænanalyse. Flere bække små, gør en stor å, det gælder også vildtplejen. Rådgivningen er gratis, hvis I er medlem af DJ.

Knæk og bræk.

Michael A.

Vi jægerer er meget velkommen på riffelbanen hos vores nærmeste nabo, Værslev Skytteforening, ved Værslev forsamlingshus. Der er både 100 og 200 meter baner med eletronisk makering og lys. Se mere på www.vaerslevskytteforening.dk

Klik her for at få dit eget GoMINIsite