Oplysninger og meddelser til medlemmerne
FREMOVER HAR VI ÅBENT HVER LØRDAG FRA KL. 12.00 - CA. 16.00.

VÆR OPMÆRKSOM PÅ AT AL KRONVILDT FØRST MÅ SKYDES  FRA 01. OKT. I VESTSJÆLLAND. OMRÅDEKORT KAN SES I KLUBHUSET. SÆDGÅSEN ER IGEN I ÅR FREDET. HUSK AT SE UNDER SÆRFREDNINGER.

KLUBMESTERERNE 2017: DAME JAGT INGE NØRMARK
                                         O/V JAGT BENNY HANSEN
                                          M. JAGT KEVIN KLARSKOV

U. JAGT FREDERIK LERCHE JENSEN

SPORTING D. INGE NØRMARK

SPORTING H. KRISTIAN "JOAKIM"

TRAP D. INGE NØRMARK

TRAP H. MARTIN TØNNESEN
                                           SAMLET KLUBMESTER MED FLEST RAMTE DUER
                                           MARTIN TØNNESEN.

STORT TILLYKKE TIL ALLE VORES MESTER OG TAK FOR EN HYGGELIG DAG.

Kære medlem.
Tjek venligst op på om du har betalt dit medlemsskab for 2017. Vi har i øjeblikket 12 medlemmer der ikke har betalt. Opkrævningen er sendt fra Danmarks Jægerforbund i dec. mdr. Skyldes den manglende betaling en fejl, så kontakt DJ´s medlemsservice. Tlf. 88887521.
ET STORT TILLYKKE TIL VORES HOLDSKYTTER FOR DET FINE RESLUTAT. NOGLE BEDRE END ANDRE, MEN DET ER DET AT DELTAGE DER TÆLLER. TAK FOR JERES INDSATS I 2017.

Hvidebæk Jagtforenings skydeinstruktører:

Jesper Brix, Mikael B. Pedersen, Nicolaj Jedig, Martin Tønnesen, Kevin Klarskov, Frederik Rasmussen, Faber, og Michael Appelgren (Som også er uddannet skydeprøvesagkyndig til haglskydeprøven) Henvend dig i klubhuset og kiosken vil prøve, at finde en af os.

Formanden er uddannet som vildtplejerådgiver af Danmarks Jægerforbund. Jeg kommer gerne og vejleder om: Plantning, vildtager, terrænpleje og udsætninger. Flere naboer kan evt. slå sig sammen i et  lav (ikke enbetydende med fælles jagter) til fordel for agerhøns og hare, så kan vi lave en samlet markvandring og terrænanalyse. Flere bække små, gør en stor å, det gælder også vildtplejen. Rådgivningen er gratis, hvis I er medlem af DJ.

Knæk og bræk.

Michael A.

Vi jægerer er meget velkommen på riffelbanen hos vores nærmeste nabo, Værslev Skytteforening, ved Værslev forsamlingshus. Der er både 100 og 200 meter baner med eletronisk makering og lys. Se mere på www.vaerslevskytteforening.dk

I 2015 var der 39 skydninger til fordel for Kræftens Bekæmpelse. Hvilket gav et oveskud på kr. 2.500,- takket være sponsorgaver. Vi kunne derfor donerer 5.000,- kr. fra foreningen til Kræftens Bekæmpelse. Tak for den fine opbakning fra de fremmødte skytter.
Klik her for at få dit eget GoMINIsite