Det synes medlemmerne
Din kommentar:
11-11-2018
Ole:
Vi besøgte Hvidebæk Jagtforening i går og nød godt af både gæstfrihed og skydeinstruktion samt de fine forhold. Vi besøger jer snart igen og håber da at få noget at vide om et medlemskab.
09-08-2017
Kevin :
Efter at have besøgt en del skydebaner, på sjælland og i det jyske syntes jeg personligt at skydebanen i Smakkerup er et besøg værd. Her er udfordringer for alle lige fra den erfarende sports skytte til den nye jæger der forbereder sig til haglskydeprøven eller pudser formen af til den kommende jagtsæson.

20-10-2016
Michael Appelgren:
Der er ikke mange der skriver til os med ris eller ros. Kan det virkelig passe, at vi er så gode??? Jeg tror ikke på det.
Formanden
30-10-2014
Michael A.:
Tak for det Henrik. Vi prøver også at holde den opdateres
28-10-2014
Henrik Kjærside:
God informativ side.

Her har du mulighed for at komme med DIN mening som medlem. Jeg kunne godt tænke mig, at man dokumenterer, at man er medlem af HJ via medlemsnr. Et indlæg kommer først frem når Webmaster har godkendt det, for at undgå unødig spam på siden. Brug den gerne flittigt til ris, forslag, evt. ros. Hjæp os med, at få en endnu bedre bane/forening.

Mvh.
WM.
Klik her for at få dit eget GoMINIsite